Pages

Ads- - -

Thursday, September 6, 2012

Langkah bendul

hari raya ke 4 @ 4 syawal haritu, adik aku bertunang dan akan melangsungkan perkahwinannya 22 Disember 2012 ni...
Aku? Sebenarnya sedih gak..terbungkam rasa...
Well, mak aku happy la dpt menantu cikgu....amboi2


Adik aku langkah bendul, tapi fmily laki wat bodoh je trmasuk adik aku skli...xde ape pun bagi sbg tanda hormat..main sukaati ko nk lgkah bndul..
kalau ikut adat, ada la kain ke, cincin ke apa kan..tapi..
haha..mmg bodoh dan kurang haja sekali...

Mak aku mmg xkisah pun...tu yang aku sedih gila tu...
dia lagi suka kalau org langkah bendul aku..ha3...
mak..mak....kdg2....aku ngan mak aku...
: something yg aku rasa.....psl mak aku..herm...mentang2 la ramai anak.....,,,,,,,,,,,,,,,,frust pk knapa aku dipilih utk keluarga ni....frust! :

1 comment:

  1. Dear.. be strong okeh..
    setiap benda yg happen kan ada hikmah...
    tak baik pertikaikan kejadian Allah..
    Maybe your mom need 3rd party to console with her?

    ReplyDelete