Pages

Ads- - -

Monday, September 20, 2010

Seks Luar Tabii-Part 1

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Hati ini tergerak untuk melontar pandangan mengenai isu yang meruncing masa kini, dan merosak akidah bangsa2 kita..Semalam, aku sempatkan untuk menyisip mindaku dengan maklumat2 berguna daripada blog saudara Mazidul (360, 999). Penanya menyingkap selera manusia yang luar biasa. Ingin aku nyatakan disini, "seks Luar Tabii", kisah kaum Nabi Luth kini kembali. atas desakan ingin tahu, aku membuka laman sesawang yang dinyatakan disitu. Mata ini memerhati dengan rasa jijik terpalit di hati.. lelaki2 yang kurasakan gagah, rupa paras kacak dan tampan, dan boleh dilabel sebagai lelaki budiman, jika aku tidak mengenali mereka. Mereka yang aku nyatakan itulah, yang tidak kusangkakan berselera luar biasa sekali..Apa yang ingin dikejar mereka? kepuasan? sedangkan semuanya sudah termaktub di dalam Al Quran, manusia dijadikan berpasang-pasangan..lelaki dan perempuan..
Malah, ada sebilangan mereka sudah berkeluarga..mengapa? ..mengapa? persoalan yang tidak akan berpenghujung melainkan hati yang dangkal itu dapat mengubah tabiat dan kemahuannya..Majoriti mereka, beragama Islam...sudah tahu perihal munakahat atau "sex education" yang diajar semasa di sekolah..paling kurang..mereka tahu lumrah manusia normal, pasangan berlainan jantina..
dalam entri lain, aku akan kupaskan isu ini dengan lebih mendalam. Tugasan sedang menantiku utk diselesaikan....
Sekian buat kali ini, wallahualam

No comments:

Post a Comment