Pages

Ads- - -

Thursday, April 28, 2011

Dunia yang menyesakkan otak

Pagi yang letih akibat pulang kerja jam 11.00 malam tadi..datang ke ofis dengan rasa mahu tidur tapi cuba buat2 gagah walau hakikatnya tidak. Kemudian dapat satu panggilan payment untuk kereta pending bulan ini. WTF??????????????? huh..cukup penat otak aku sekarang. membuat semakan dan kiraan. Tak boleh berfikir pantas dan mencapai kalkulator. Orang lain tukar kerja atas alasan diberi ganjaran gaji lagi tinggi. Aku tukar kerja, konon mahu cari pengalaman.. Wah bila orang dengar namanya...."tempat orang pandai"..tapi aku tersilap percaturan...dengan gaji sebegitu yang ditawarkan, aku hilang RM500. Bermakna ditempat lama, aku boleh meraih RM500 itu..entah bodoh atau apa..... 

1 comment:

  1. saba la jot....rezki ALLah tetap ada...sama cam aku la...tiap2 bulan kn wat acc,kdg2 lum smp tgh bulan dh kering...

    tapi pepon..rezki Allah x penah putus:)

    ReplyDelete