Pages

Ads- - -

Monday, February 28, 2011

lagi carutan bajingan?

Lagi nak mencarut di pagi hari 1 march 2011. Enter UEM building with poker face – kinda please …..have a pity on me=( and that fucker bitch sound “ eyh, you dah sebulan hilangkan visitor pass , kena bayar tau. If not, we won’t allow you to enter this building because its recorded that you are in without out”! eh, aku tahu la moron.. ko ingat aku sesuka nk delay2 fine tu? Serat bhai…boleh beli susu ank kau tahu??! Ciss! Dahla aku pening cam nak demam (akibat semalam tipu seluruh umat dan warga kerja mengatakan aku m.c) hah! Hambek kau, arini pening2 lalat memanjang….fening gua!



Serat bhai..mahal tu….walaupun aku kaya.eherm :p, aku tengah nak menjalankan penjimatan now…iyalah, roadtax kereta bln april ni..plus banyak lagi benda aku nak kena invest ni…


Tak hulur pun kat adik2 aku and mak abah aku. Adik2 aku? Diaorang kaya weih…tengok wayang selalu. Kasut hush puppies..barang toiletries branded. Baju branded…gilerkh kau! Aku yang dah keje ni pun, tahan2kan sesuatu kalau nak beli. Nak masuk panggung, dah berapa kali stuck kat depan kaunter tiket.






Aku: Cambest jer edel citer tu


Edel: kau nak tengok citer ape ni yang?


Aku: erm..tak payah la…kite gi jalan2 jelah..makan2 aiskrim..panjat bukit ..Rugi duit la…


Edel: haah..betul jugak tu…jom2..blah ..buang masa, buang duit tengok wayang..duit nak pakai banyak..


(camtulah selalu dialog aku dengan edel)


Comel betul edel tu…simple je. Pakai baju pun buruk2, kasut koyak2, tapi dia kemas. Aku faham bhai…camana kalau kau tak dapat peluang untuk belajar tu..Rasa dia pedih..

No comments:

Post a Comment