Pages

Ads- - -

Wednesday, February 23, 2011

Selamat Datang Dunia Tak Percaya

ajaibnya dunia..Ajaibnya kuasa tuhan, telah membukakan kebenaran didepan mata. Lalu semuanya terbukti secara tak tersengajakan. Terima kasih tuhan, malam ini hati aku telah hancur lagi. Aku tak perlu penjelasan, aku tak perlu perdebatan. Perasaan prasangka ini memang kuat, tak aku nafikan..sekali terjadi lagi, aku dah tak memandang rasa yang lain.Ia berjuraian datang. Macam ombak merembes jatuh dari dua mata. Kau telah hancurkan hatiku, hancurkan perasaan aku. Aku terkelu disini.. sedihnya aku cuba menahan, namun aku gagal. Rupanya Tuhan mahu suruh aku pandang yang lain.. kejar sesuatu didepan. Yang aku tak mampu buktikan lagi, yang belum aku raih lagi.. Sekilas coretan. Aku masih sedih lagi, tapi aku percaya ia boleh hilang suatu masa nanti.

Tabahlah!

No comments:

Post a Comment