Pages

Ads- - -

Saturday, June 23, 2012

Serius aku xpaham..ngan adik2 aku.
baru abis belajar, belom pun  kje lg, da sebok tunjuk pkwe kt mak abah. aku? *sentap*
Makan tidoo pn masih ditanggung lagi, viva pun xsudah lg, sudah tunjuk itu nafsu syahwat..ntah apa2. For me, they dont have any mission in life. nampak brutal, independent, tapi teruk gila perangai. Haha..someone has crossed my bloody habit. And, Alhamdulillah makin aku matang, makin aku dewasa, keperluan membalas jasa mak bapak itu yg utama. Keperluan berjaya itu yang utama. Keperluan masa berkualiti dengan keluarga itu yang utama. I dont understand why some people dont see it. Esp: two of my sister. Sibuk ke hulu kehilir ngan boyfiee. Lagi manja wa cakap lu.
Dlu kemain ko la yg sebok meng-tweet, meng-FB bahawa cinta patut dtg time sepatutnya. Dahla kje pn belum, geli geleman aku tgk minah2 ala2 rock kapak cmtu 24/7 dgn bkn muhrim lagi.
iyewww.yucks!

They are so yucking in my throats!

No comments:

Post a Comment