Pages

Ads- - -

Tuesday, July 20, 2010

Hiba di dalam..

Salam...
(tintanya biru,,,sekecil hatiku)




(Perbuatan memfitnah, mengapi2..sgt besar dosanya)
aku telah dilanda dgn masalah yg maha berat..Ya Allah yang memberikan ujian...
hibanya sangat berbadai di hati dalam..mana mampu aku thn...
xsangka confession trhadap abah tentang cinta aku telah dihebah dan cinta kami dinilai dengan kejam.. abh ckp ngn aku, dia solat istikharah nmpak aku kne sihir ngan BF aku..gilaaa????cmne xdia dpt mimpi cmtu, sjk dlu lg, dia ckp aku ni kne sihir,..bkn ke solat istikhaah=istikhariah iaitu utk hati yg was2..50-50...dh kalau hati dia memberat kt perbuatan sihir tu, mmg la die mmpi aku kne sihir...BF aku kne tduh menyihirkan aku...abg2 pn jadi batu api..
mcm2 anasir yg aku dengar..semuanya fitnah...sgt kecewa dgn semua dikala ini, abg2 aku org y terpelajar, tablighiah...knpa terima bulat2 cerita tu..kesian ank yatim, dpt fitnah yang xbenar..
pastu, kisahnya, abg aku y sorg tu, pi msg aku kt FB..aku pn ape lg reply la..tp bkn niat utk memburukkn sesapa...blh x, abg aku 4ward msg aku bg 2 pd semua org..dan ipar2 aku terasa ngan aku..Tahniah abgku, kerna hasrat kamu tercapai..untuk melihat aku bergaduh & adk brdik brmasam muka dgn aku..
Kalau btl abhmak nk cri menantu bagus, dlu knpa xsoal selidik menantu2 lain...
wajarkah aku yg terima..
lg 1,,,depa igt Bf aku nk bolot harta aku..pe, die heran ke ngan keta aku??kje pn kntrak..blja master pn xabis2 lg..
pemikiran org tua, yang aku sesal....

Mlm ni, judgement night..at Blind court.they want 2 split me n 'HIM".parents become a hakim, brothers a jury, aku n aidil pesalah yang hanya disabit tanpa berpeluang membela diri...aku dgr ckp makabh...cuma hati aku...sgt pedih utk berbuat demikian..dan tak akan aku berpisah walau nyawa bercerai dr badan..














seandainya, mkabh mmg bulat hati, xnk bg aku bersatu..aku terima...tp jgn buruk2kn 'dia"...aku rse terkilan...dan ingin pergi jauh dr sini...smpi hati dorg buat aku cmni..tapi aku msh ingat, aku ade adik2 yg jadi penyokong kuat aku...

abg2 aku...kkk aku...mntang2 korang da lps...korang wat aku mcmni...

apa2 aku beringat, aku cuba kuatkn smgt..





"SESUATU YG SUKAR UNTUK BERSATU, YG PAHIT UNTUK DITELAN, HIBA DI DLM HATI YANG BERBADAI, PASTI JANJI ALLAH..MANIS DIHUJUNGNYA....insyaAllah..

No comments:

Post a Comment