Pages

Ads- - -

Monday, August 2, 2010

BOS baru---

Salam semua..

uhuk2..nk batuk jap...pagi td aku msuk kje dgn perasaan biase jer..ngah syok2 update official email, tgk kje2 pe yg pending, tbe2 aku didatangi oleh one guy ni...talk about Pelan Tindakan Inovasi dgn aku, terpinga2 aku..spe la mamat ni..tbe2 soal aku psl PTI nie...:') pastu aku tnye die sape..die ckp org sebelah..hahargh..tekujat aku@wat da heck is goi'n on????!! SUBT dah tukaq...??yabeda beduuuuuuuu..mangaiiii mudenye sub aku ni....
n ade la sesi taaruf dgn dia kt dlm bilik....Alhamdulillah, dpt la aku sorg bos baru, yg muda, yg baik..dan pling penting dapat approach cara kerja ank buah dgn berhemah...bnyk betol aku brief dgn dia..sbb dlu die wat service....xtaw pe lgsung pasai pentadbiran...ni yg rase nk jadik penyokong setia bos ni..hehe..:) jgn risau kalian, aku masih ingat siapa yg aku syg...:p

No comments:

Post a Comment