Pages

Ads- - -

Tuesday, August 3, 2010

Emcee Majlis Makan Malam Interaksi Menteri bersama Ketua-ketua Jabatan,CEO, dan ketua Agensi

Salam semua..
Akhirnya, hari ini, aku menerima lamaran untuk menjadi mc di Hotel Hilton,KL pada mlm ahad ini, 8 hb...Perasaan aku kuat mengatakan tidak boleh..atas sebab apa pun, aku tidak pasti..hurm..kenapa ya? tiba2 aku jd demotivated...n rse I CAN'T!!!!!!!walhal, sblm ni aku mc utk majlis2 gala bersama Menteri, rilek jer...ish...why like dis????????????????cant understand???kunun nk jd pemberita aka newscaster..wek2..aku ni kalo smgt, sgt kuat, tbe2 leh jd merudum plak!!!!!!!xpela, nnti aku naik UKK (unit Komunikasi Korporat), aku bincang, n see how da flows..if not, i have pool of emcee..y so worry?? yelah, offer dtg sekali, xgrab dis opprotunity, RUGIIIIIIIII.................(**,)

........ Boo pada kaler merah!!!!

No comments:

Post a Comment