Pages

Ads- - -

Thursday, August 19, 2010

Cinta//perasaan//kekuatan//cubaan//

Salam semua..
kali ni aku nk bawa topik cinta...herm..Dr. love kah? bukan2..sekadar ingin berkongsi rasa..alkisahnya, sahabat 1 ofis ni meluahkan rasa pd aku..katanya die skrg sdg bersabar dgn BF nya, n shes thnk they cnt make it together..at the same time, shes talking about another guy...i juz wondering..im juz thinking...ur beauty is not 4 evrybody..sekalipun ade umat yg terpersona dgn kecantikan kamu, maka pandai2 lah seorg wanita itu menjaganya..mse dia clash dlu pn, aku rse xsmpi seminggu dia dpt BF baru..pd aku, begitu sngkah hatinya berubah? jawapannya YA..sgguh mudah... pada aku, jika kamu sudah punya seseorang, yg sudah kamu fikirkan niat untuk bersama, maka cubalah berusaha ke arah itu..well, we would not get a perfect guy/girl until we die, unless both try 2 understand, n...accept each other.........xde mne pun psgn kt dunia dicipta dlm keadaan sempurna utk si polan dan si polan...semuanya saling melengkapi...masih terfikir di benak ini..kenapa mudah hati manusia berubah ya...wallahualam.................


No comments:

Post a Comment