Pages

Ads- - -

Monday, November 8, 2010

edisi gua bengang

herm..td aku pi tgk SPA, ssje dok jengah2, kot2 result interview da kluo...nyatanya ia menjawab kegusaran ku slps ditemuduga..patah kata2 itu berbentuk begini "DUKACITA ANDA TIDAK BERJAYA DLM URUSAN INI"..pergh,,,,pedih wa ckp luuuuuuuuuuu....
xpela, dis sat pn, de exam lg..poie jelah,,walo da 3 kali aku amik..ade org yg amik exam smpi 7,8 kali pn beb,,,xde ptus asa...xpelah. aku xkn putus asa, tp aku nk pi ke bidang pendidikan..mybe xde rezki aku nk brkhidmta ngan kerajaan..aku nk wat biz, ngah kumpul wet modal sket2..nk beli kasut baru pon tahan2 aje...VOIR tgh sale tu...memendap2 perasaan aku...kasut faveret tuuu...muncung kasut 2 tajam, rodok org pun leyh..(hehe, actlly bile aku pki ksut 2 aku rse konfiden y amat, bergaya, da boom da vast, n melangkah dengan rupa pegawai y menyerlah...hah..ha..ha) bapok lawak bebelan aku kt sini..urm, wat 2 do....xpe, mlm ni ak nk stdy, FB pn dh lme aku xjengah..cm boo-san jer..tah ape2 jer FB


amboii makcik jah ni...bnyk lak terpalit2 topik lain disebalik bebelan n kkcewaan yg prtama tadi. ikut statistik terbaru yg aku nengok tadi, yg apply 2k lebih. depa panggil intrview 47 orang. kosong cuma 2. dlm simpanan ade 8 org....konon nk menaikkan modal insan. pegawai pn xde y dorg amik, so cmne modal insan nk selari dgn konsep belia maju kedepan..aduh..duh..duh..(fail interview kn? mcm2 la aku ungkitkan)

 topik kedua plak psl brand VOIR ni..acct brand ni buatan malaysia..diulangi..BUATAN MALAYSIA...aku suke sgt ngan kasut brand ni. style habiss...n kalo aku pki kasut 2, aku rse aku lebih yakin dan glamer utk melangkah..ceh2...so far aku ade 3 koleksi VOIR.
tp yg boleh pki 2 shj. sbb 1 tu dh rosak. compang camping sne sini, tp still aku nk pki gak hinggalah suatu hari aku ditegur oleh kkk ipo sdri.."kasut ko dh buruk sgt, xyah pkai la...buruk sgt tu..kalo compang sket xpe...ni compang camping...haha..haha..:D setelah aku belek2, mmg slme ni compang2 gler pun, aku jer y wat derk..dek kerane itulah, i leave dat VOIR behind...


Klah..aku stage manager utk monthly assmbly kementrian aku..kene trun ni pantau pape yg patut...walopn aku lah kuli, akulah pegawai pencacai...tp demi rezki, aku biarkan hati dipenuhi durja..(ntahpape)

No comments:

Post a Comment