Pages

Ads- - -

Wednesday, November 3, 2010

lain BOS lain ragam

Salam semua..
pagi 4 hb, aman juga rasanya, dapat hirup udara segar ini, Alhamdulillah Ya Allah..Kerja belambak, tp still nk menghapdate blog jugeks..Kali ni, aku nk becerite psl bos. mcm kita la manusia, lain org, lain caranya, lain ragamnya.
sejak tahun lalu aku serve kt sini, dah 4 orang bos termasuk sorang memangku sekejap. 4 bos aku dpt..bos 1st tu, Pn Z. tutur nya, katanya ..alahai lemah gemalai...dia baik, tolak ansur. cool jer..tp aku xsempat nk kenal bnyk ngan beliau..sbb die tukar kemntrian lain-promoted after she finished her studies.. bos ke 2, (bos memangku)--Pn. M..wah! die ni brutal n sempoi. kalo die kate die xsuke, die xsuke. n shes got a lot of exprnce..gewmuk2 ayer bos aku ni, tp totally cool babe...:D wa saspek r!! hahahaha...fast decision making, n all look relevance on her hand. i like. ni pun aku xsempat nk knl rapat, sbb mse tu im not directly 2 her.. syg betolkan, srikandi pertiwi xsempat nk beraksi bersama2 srikandi yg masih menapak ni ;p ;p... bos ke 3 --En. D...die ni totally diff siot! kelam kelibut 1 opis dibueknyo...he loves 2 yell, n his order bkn top 2 bottom..but random. sspe yg die suke, die trus point, without org ats knowing. so kt situ we r lacking of info. nnti bile pegawai kene soal siasat, kite xtahu...die pnye jeritan bergegar, gegak gempita wa ckp luu...sume org bleyh dengor jero------ (td stuck jap, sbb ttbe de org dtg nk set up PC aku) k back 2 da storie.. jeritan die..mangaaii..kalah komander yg bg komand kawad tuh! berdesing2...n die pnh gado ngan kerani aku...kerani aku pn degil..2x5=10...hahahah :D pastu xsmpi 3 bln die serve kt stu, aku menerima lagi sorg bos baru...kalo tgk entri aku sblm ni disini http://daishipan.blogspot.com/2010/08/bos-baru.html...tu la sikit2 description psl bos aku, n now aku elaborate bout him... bos baru ni mude lagik..n denga kabonye die DUDA..Mr K. mule2 msuk agk ok la, sporting (knon2)...skang ni? Ngaummmm.....tula..spe soh dtg dgn attitude y knon2 mesra? kn org da pijak kepala die..die xtaw division aku ni plg ssh dikawal. kerani sume xkn denga cakap ekau..depa kalo xsuke, depa bleyh bantah jer..BANTAHAN!! katenyeee....
ngan mbe aku pn die siap warning2...aku ghase, die kne period pain kowt?;p cm aku kne smlm..xpn personal jdgement infer his decision..aku ghase die taw mbe aku de skandal, so it effect him a lot. si kawan ni, berulang kali lah tanya aku, npe Mr. K ni dok benci sgt dgn die...aku just say I donno jer...Mr K ni, kalo xsuke, die akn tukar2 kan org, atau terminate terus bg sspe yg berjawatan kontrak. tu pn die de trus trg mse meeting..xpe, Allah Maha Berkuasa atas segalanya kn...
as a BOS, profesional la kan....ni haruk tetibe..sengal jgk bos aku ni. walopn kedudukan aku dh sedap kt sini, n bos xdela nmpak cm benci sgt kt aku, aku nk cri kje lain la, due 2 da issues yg aku ckp 2..

P/s: k lah, sik kutuk org....sambung semula wat keje..yeay!!!

No comments:

Post a Comment