Pages

Ads- - -

Saturday, March 19, 2011

Anak ramai..rezeki2..


Aku ada ramai anak buah. Genap 20 orang pada hujung April nanti. Anak buah yang sulung (anak kak long) berusia 25 tahun dan bakal bertunang minggu depan. Wah! Sudah langkah makcik kamu yang tua lebih dari kamu!! Tahniah la. Banyak2 anak buah, aku paling rapat dengan anak kakak kedua aku. Nama dia Arissa Insyirah. Comel gila masa dia lahir..Betul aku tak tipu..

Dia lahir masa aku tahun akhir kat university 28 November 2008.. Aku jaga dia dari dia baby..kalau tak jumpa dia, mesti rindu..

Perangai dia macam mak dia. Pandai menyakitkan hati dan pandai ambil hati.

Aku mesti tak boleh lupa, tiap kali datang umah dia ke, jumpa kat mana2 ke, mesti dia lari2 kat aku dan peluk kaki aku…”Cik jot..cik jot…….:D “ kata dia sambil sengih2. Rambut dia brunette,mata macam orang korea…
Kadang geram jugak dengan dia…suka2 jer marah aku..Budak kecik sekarang ni kan..dah tak tau nak takut…

Hobi aku cium dia kuat2 sampai dia lemas. Ada satu hari tu, aku cium dia..Dia menangis satu hari suntuk sambil menjeling aku..Hahaha…aku dah terlupa..Insyirah dah masuk 4 tahun pun..dah pergi sekolah :p


Enhanced by Zemanta

No comments:

Post a Comment