Pages

Ads- - -

Tuesday, March 1, 2011

The sky is the LIMIT!

Perghhh…menyampah syial kerja kat sini..Tetiba aku jadi dumb..blur plus bodo xbertempat…im stuck…bolehkan otak aku tak keluar idea..bebal..ee….Adakah aku yang membiarkan diri aku menjadi bebal? Atau kenapa tiba2 dia jadi bebal?? Jadi tak proaktif langsung..jadi kera sumbang? Benda bssic pun aku tak reti bai..ee..pening la aku camni..eee….menysmpah gua rasa…thank GOD aku duduk di satu sudut yang memang menampakkan lagi kepassifan aku tu…jadahlah kau dijot…memalukan IPTA la kau..nama je de degree, amik master, people have no gut on you..people questioned how dumb you are..dumb cute?? Hah3..SHITted!! whoever look at me, definitely says..: eyh, how dumb this girl!’…”eiyyh,,basic things, how come she didn’t get it??”, “very passive and don’t even contributing her idea..what a pessimist girl!... Aku yag rasa begitu….



EE..bodohnya aku ni…kenapa setiap hari aku asik cakap diri aku bodoh aja……


Serius la..aku memang bodoh….


Seronoknya orang lain dapat peluang pergi overseas…travelling dengan kerja…belajar…yang pandai makin pandai..yang kaya makin kaya…



Anak aku esok..(in the future, aku kena provide the best education, expose to a real world..travel…improve communications..


Aku dengar budak ni muda…


Ok minggu lepas dia pergi KOREA, company hantar, pastu end of this month pergi UK…dia pun Aussie board…JPA scholar….Maybe jalan aku lambat sikit..dia fast track..Kita takkan tahu peluang kita in the future. Ada impian, mestilah kibarkan sayap..bukan tunggu peluang datang..Okeh..aku dah faham..dan sedang cuba buiat tindakan seajarnya..


Siapa cakap aku tak mampu? The sky is the limit!!

No comments:

Post a Comment