Pages

Ads- - -

Wednesday, March 30, 2011

Bersara la cepat!!



(Credited: GOOGLE)

Selalu kalau aku pergi kerja, balik kerja mesti ada aje challenger. Ha3....Budak sekolah ke? mamat2 nak pergi kerja ke?Minah rempit slow ke? semua golongan ada. Tapi yang paling tak boleh blah, kalau orang tua pun nak join sekaki padahal tengah bawak bini. Aduhai pakcikkkk...........sayang la bini kau tu..aku bagi ko menang ah! jangan risau..Ko tak rasa ke cengkaman dipinggang semakin kuat?? makin kau layah-layahkan motor tu ke kiri dan kekanan...Aku mencilok, kau nak cilok. aku mengepeng, kau pun nak jugak. Aku bawak beriaya macam srambler, ko lagi beriya mcm superbike..Kau tak reti nak bersara ke pakcik?? kau tak sayang bini kau ke??Aku pulak yang sayang bini kau, sebab tu aku bagi kau chance menang...ambiklah...ambik!!

No comments:

Post a Comment