Pages

Ads- - -

Thursday, March 3, 2011

Lelaki



Topik mudah tapi hati wanita cepat patah..


Hahaha...kau janji hari ini, nangis2 dengan syahdu, kau tak akan buat lagi pada aku,..
tapi..esoknya kau buat lagi...PEREMPUAN, macam makanan..
lagi telanjang, lagi kau debar..
Jantan memang sial..Allah bagi bidadari, kau hancurkan hati dia..
padanla,,,nafsu satu akal sembilan..yang satu tulah yang kau tak boleh kawal, kalau tak dapat hati menyasar,
seksi, telanjang, gebu, kau suka..
tudung, tutup, kering, pandai,..kau mainkan dia..
Nasib aku bukan lelaki, yang dilahirkan ke dunia untuk menyakiti hati wanita..
sabar lah semua wanita, lelaki memang tak boleh dipercaya..
nampak jaga kau sepenuh hati, padahal dibelakang, dia mainkan kau sampai dia puas, sampai nafsu dia terbabas,,,
pantang tengok pompaun seksi sikit, kaki dah gigil..mata dah terbuntang, angle menjalar2 ratah tubuh yang kau damba...
Kaulah lelaki? jantan? nafsu yang satu..
kenapa aku kena hidup dengan laki? lelaki? jantan? yang suka guris perasaan aku? wanita? pompuan??

Sial. aku gaji besar, keta besar, tak kawen pun bagus jugak dari tengok suami main sundal kat belakang???

bodoh! aku dh penat!

2 comments:

  1. relax2....dh baik dah, tapi aku kenang dosa dia..;F haharg

    ReplyDelete